Rabu, 10 Mac 2010

~elegic~

..hmmm..
..penat nya..
..kekee..macam laa kja aku nei btimbun..
..seap dok penat2..
..penat aa..mata nei..lom bek g..
..dok jadi minah bkaca mata.. =}
..dah 3 4 ari kot..
..smlm dah bek dah sket..tpi rini..mmm..
..kta doc kan..aku elegic..
..xto laa elegik amenda ntah..
..bru2 nei beli eyeliner baru..
..xkan eyeliner aku kot..
..xmungkin2...
..aku gtao 2nang aku elegic eyeliner..
..dah xcomey dah aa krg..xdak mata2'..
..katanya....kekeee..
..ntah..agak2 aku laa..kann..
..eyemore kot..sbb..
..bla aku pkai rsa cam pedih2..
..ngat kan mta aku nei letih ka..
..maken lma maken merah..huhuu..
..pas kna obat RM37..hahahaaaaaa..
..dah luntoq dah kale merah 2..
..hehee..cam kna clorox..
..hentam ja eja..xtao cane nak ngeja..
..tpi pedih2 mta masih trasa..huhuuuu..
..sabo jerr laaaa.. =[

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
Designed by Lena Graphics by Melany