Khamis, 4 Mac 2010

~macam2 hal la aku~

..siok nyaaa..smalam dapat kopok...
..org opez kilang nei bagi...
..ari sbelom 2 dpat kek..coklat ribena..
..mmmmm..macam2 g aaa..siok3..
..cemey aa katakan....kekee..
..hmmm...arinei mud masih kuang..
..besa laaa..kes pbicaraan lom slesai g..
..gado 2 aa..dah masok ari kerr 5...aiyoooo..
..dahsatt3.....biaq3...
..alaa bukan ssah pon nak pujuk aku nei haaa..
..mai jmpa...bagi aku senyummm..
..daaaaaa..selesai pbicaraan..aaaa...senang2 kan..
..arghhhhhhhh..xska3... (_")..
..tpi lgi 1 kan...aku tensen toi aa ngn bebudak fb yg...
..xpaham bhasa nei....aku ckap ada hal..ada hal..
..dok reply chating g...mcm2 soalan basic..kenalan2..
..dah gtao ada hal...tania lgi..lagi tania..
..japg laa mai cari..hmmmmm..fb xlari arhh..
..kategori apalaa dorg nei..
..kdg2 malas lyan..tpi cean gak..
..apasalah nyaa mek ati...
..dah layan lebeh plak..hmmm...
..pape jerr lahhh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
Designed by Lena Graphics by Melany