Selasa, 16 Mac 2010

~aku menulis cerpen~

..arinei..
..aku sembang pnjang ngan mmbe aku..
..yg dah lma aku xsmbang..
..dah lma xkontek..
..dah lma x gurao..
..aku xtao knapa kami sgat jaoh..
..dia cba tya aku..
..soalan2 yg memeningkan..otak nya..aku paham..
..aku sedia mmbantu..mmbe2..dah nma pon mmb kan..
..rupa2 nya..
..aku d sangka burok oleh mmb aku sndiri..
..aku yg nmpak busok d mata beliau..
..kata beliau..centa e2 tlah mmbuta kan mata nya..
..mmang pon..shingga ari nei..
..beliau dah fedup ngan mamat yg d gelar boipren e2..
..rupa nya adalah boyapren..
..hakhakk..aku tgelak sketika..
..tatkala fkiranku mlayang ke hulu ke hilir..
..mngenangkan kisah silam..
..kisah aku sbelom bgelar fiancE..
..aku tgerak tuk mmberitahu beliau tntang drama..
..yg slalu d reka oleh boipren nya..
..kerna aku adalah teman boipren nya dahulu..
..aku kenal sebelom beliau kenal..
..ofkoz aku lebeh mmahami steap detik tgkah laku nya..
..aku takot..beliau mmndang serong..
..narhhh..walopon xgtao pon dah kna serong2..
..tapi apa kan daya..mmbe aku yg merangkap sahabat baek..BFF..
..telah mnyangka aku lah sebusok2 manusia..
..lagi bsok dlam dunia pcentaan mereka..
..hurhhhh..kejam jgak BFF aku 2 yerrkk..
..sampai ati..
..TAPI..
..mulai saat ini..beliau telah meluah kan sgala2nya..
..dan mulai mjalinkan BFF kami smula..tanpa segan silu..kekee..
..katanya beliau slama nei tlah mnyangka aku lah..
..penyebab pgadohan pcentaan mereka bdua..
..kerana kata boipren nya..
..aku seringkali mncari nya..kol kol kol
..
..cari nahas mamat 2..
..beliau bgadoh besa smlm..
..
sume tbongkar apabila........
..kez~ boyapren nya mnuduh aku asik kol dia smalam..
..beliau sbagai gepren sure laa bengang..
..pas beliau telah btanya aku tuk kbenaran..
..aku kan bdak baek..justeru aku jujo mnjawab..hakhakk..
..kan aku dah gtao
tgahari
tdi aku m.c..smalam..
..ada tulis kat blog aku..bawah 2..
..aku seap ngan 2nang aku g ada umah mak aku..
..bdating2..p kinik sma2..
..padahal aku kat sni innocent..harhh..free jaa dpt pahala..
..aku pon dah ada 2nang laa..
..xkan lah aku nak cari mamat yg xbtuah 2..oppppss..
..skarang beliau mulai sedar bahwa boipren nya e2..
..adalah sbenar2 boyapren yg benar2 sebenar nya..
..yg selalu bikin drama brepisode yg xda the end...hakhakk..
..aku pon x tahu bilakah ia akan brakhir..
..dan aku malas nak amek tao..
..tpi kalo ada yg bagitao..ok..aku....on jaaaaa..hahaa..
..maka dgan e2..scara rasmi nya...
..aku BFF kembali dgan mmbe ku e2...
..sekian..berita ringkas..

p/s

..jgan mudah pcaya kan lelaki..
..slidik laa dulu bekground nya..
..kalo pon namo pcaya mmb baek sndiri..
..kez nayaa 2...lukenabebb..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
Designed by Lena Graphics by Melany