Selasa, 16 Mac 2010

~xpat0t2~

..xpatot2..
..mak aku tertinggal kat kg baju aku..
..furhhhh..
..xda baju nak p knduri..
..2nang adeq ipaq aku 2..
...hmmmmmmm..
..tpi smlam gak aku p beli..
..kat first lady..
..c2 jerr la tempat yg comey2 pon baju..
..tapi yg xcomey bbudak kat 1st lady 2 jaa..
..keja wat cara keja..
..dan2 laa aku nak pilih baju..

..dok kalot nak2 ttop dah kedai..sharp2..
..reti dak sabaq..
..customer 1st maaa..
..wat laa pangai elok sket..dok alao2..
..pas muka cam po*n..
..hurhh..nyampah haku..
..pas aku pon sound aa balek..
..masalah nya aku nak beli..
..bukan nak belek jerr..
..2 pasang derr aku beli..
..padan muka..biaq aa dia nak kata pa pon..
..asal kan aku leh dapat baju yg aku nak..
..tang c2 jaa aku tao branch ampa..
..lao tao tmpat len xmao nya aku singgah c2..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
Designed by Lena Graphics by Melany